top of page

DÜNYANIN EN ZOR İŞİ

DÜNYANIN EN ZOR İŞİ

‘’Okul bitti mi?’’

‘’Bir yerlerde çalışıyor musun?’’

‘’Eee anlat bakalım, iş güç nasıl gidiyor?’’

Git-mi-yooor!!!

İşsizlik, dünyanın en zor işi; ama bunu bilmeyene nasıl anlatırım. Güzel ülkemin güzel(!) insanlarına göre memlekette işsizlik yok ki! İçinde yer aldığım o istatistikler, işsizlikteki dünya ikinciliği filan…hepsi koca bir palavra. Dedim ya, memlekette işsizlik yok iş beğenmeyen kocaman bir ordu var .Onlar, ah o kendini bilmez ukala sevmediği işi yapmak istemeyen,iş beğenmeyen insanlar…

Yaşama sevinci olsa dahi harcayacak parası olmayan bu insanlardan biri de benim. Evde oturmanın verdiği dayanılmaz hafiflikte baş etmeye çalışıyorum.

Karanın görünmediği bu denizde hayatın kuralları başka türlü işliyor haliyle. Güzel hayatımda ‘’Yine mi erken kalkacağım off…’’türünden yakınmalar yok mesela. Paşa gönlümün dileğiyle kadar uyuyorum. Bünyeme çöken miskinliğin, dermansızlığın adı yok.Çaresizlik ile baş etmek için en önemli şart bilgisayarın anasayfasındaki kariyer.net yenibiriş.com sayfalarının 24 saat açık olması.En yakın arkadaşım canım özgeçmişim.Devamlı olarak özgeçmişime şunu mu yazsam, bunu mu çıkarsam gel gitleriyle boğuşup duruyorum.Sonra en iyimser halimle hayaller kurmaya başlıyorum.Olabilir gibi görünen her iş için ayrı bir hayal. Şurası olursa şöyle yaparım,şöyle giderim…

Telefonum her daim elimin altında ola ki ararlar da ulaşamazlar. Aman! Bilmediğim bir numara mı arıyor, telefonu öyle heyecanla sarılıyorum ki ya iş görüşmesi için arıyorlarsa diye.

Ama ne arayan var ne soran.İşte o zaman işsizlik pazartesi sendromlarına özenme sebebi olmaktan öte bir hal alıyor. Elimi kolumu bağlıyor.Her türlü şartta her türlü işe razı olsam da denizde kara görünmüyor bir türlü.

Netteki cevaplarsa hep aynı:

‘’Özgeçmişiniz elimize ulaşmış ve başvurduğunuz görevle ilgili olarak değerlendirmeye alınmıştır.Başvurunuz olumlu sonuçlandığı taktirde sizinle iletişime geçilecektir.

İlginize teşekkür eder,başarılar dileriz.’’

Ne dersiniz,bir gün sahiden de ilgilenirler mi?

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page