top of page

Bu Blogda Sosyal Sorumluluk Projesi Vardır

Bir sosyal sorumluluk projesi olan İK okuYORUM, kitap bu, rafta kalmamalı! diyerek yola başladı.

Bu projedeki temel amaç ise, okunan kitapların evin kütüphanelerini süslemek yerine başka insanlar tarafından da okunmasını sağlamak.

Günümüz Türkiye’sinin koşullarına bakacak olursak herkesin bir kitaba 20 30 TL verecek durumu yok. Yeni bir kitap aldık, okuduk, kütüphanemize koyduk. Yıllar geçer, kitap tozlanır, ancak hala oradadır. Bunun yerine okuduğumuz kitapları okumak isteyenlere göndermek ne kadar da hoş değil mi?

Proje bir sosyal gönüllülük projesi olduğundan kimseden gelir beklentisi bulunmamaktadır ve kitap gönderen herkes gönüllü olarak kitapları göndermektedir.

Projeye blogumu ilk açtığım zamanlarda(Ağustos,2015) başladım. İK okuYORUM başlıklı yazılarda ilk olarak üç kitabın(Bir İnsan Kaynakları Masalı, Karakter Aşınması, Peynirimi Kim Kaptı? ) tanıtımını yaptım. Bu kitapları toplamda iki kişi okudu. Sonrasında Lider Öyle Olunmaz Böyle Olunur adlı kitap tanıtımı ve kitabın talep görmemesi. :)

Son olarak İşte Mülakat adlı kitabı tanıttım ve sosyal medya aracılığı ile blogumu gören Cihan Demirdaş ( http://www.cihandemirdas.com/ ) kitaba talip oldu. Şu an kitap Cihan’da. İşte Mülakat kitabını okuduktan sonra kendi blogunda kiatbı yorumlayacak ve bu akımı devam ettirecek Cihan.

Gönderdiğim bir kitaba karşılık üç müthiş kitap aldım.

Evet, bir kitap göndermek kaç dakika kaç para ki? Sizler de bu projede yer almak, kitaplar kütüphanemi süslemesin istiyorsanız bizimle iletişime geçin lütfen.

Yaşamımızda iyiye ve güzele dair ne varsa dalga dalga yayılması ümidiyle.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page