top of page

İYİ Kİ YAZDIM!

Bugün 10 Ağustos,

Bugün benim blog yazmaya başlamamın 1. senesi! 10 Ağustos 2015'te yazmıştım "Dünya'nın En Zor İşi'' adlı yazımı.

Kendimle ilgili, mesleğimle ilgili, insanlarla ilgili, dijital dünyayla ilgili çok şey öğrendim burada. Bir o kadar da öğrenecek şeyim var.

Aklım Fikrim İnsan Kaynakları sahiden de!

Blog yazmaya başlarken amacım, bildiklerimi paylaşmak, sevindiğim, üzüldüğüm, merak ettiğim ne varsa yazmak, yazarken de keyif almaktı.

Ne de olsa yazacak zamanım da boldu.

Mezundum, işsizdim. Çok zor, çok da gelişmemi sağlayan zamanlardı.

Bugünse insan kaynakları sorumlusu olarak işe başlamanın mutluluğu ile yazıyorum size. Bir sonraki yazıda tüm detayları paylaşacağım.

Aklım Fikrim İnsan Kaynaklarını her platformda takip eden, tüm yazılarımı okuyan, her koşulda bana destek olmaya çalışan az ama öz okuyucu kitlesi var.

Sizin motivasyonunuz sayesinde Aklım Fikrim İnsan Kaynakları bir yıl boyunca güncel kaldı.

Konuk yazarlara teşekkürü bir borç bilirim.

İK okuYORUM projesine destek veren kitap kurtlarına sonsuz teşekkürler. Proje tam gaz devam ediyor.

1 yıldır yazılarımı amatör bir ruhla, samimi bir şekilde yazmaya çalıştım. Fakat bloga yaklaşımım hep profesyonelce oldu.

Ne mutlu bana! VAR OLUN.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page