top of page

YOKSA SİZ HALA OYUNUZU KULLANMADINIZ MI?


İnsan yönetiminin gündemini ve geleceğini belirleyen, Avrupa’nın en büyük insan kaynakları kongresi olma ünvanını taşıyan 16-17 Kasım tarihlerinde Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşecek.

Kongre süresince gerçekleşecek onlarca İK Profesyonelleri, alanlarında uzman isimlerle bir araya gelerek güncel trend, anlayış ve uygulamalar hakkında fikir alışverişinde bulunacak.

Bunların yanı sıra kongrede insan kaynakları bloggerlarını bir heyecan sarmış durumda.Çünkü Peryön İK Blog Ödülleri, İnsan Yönetimi Kongresinde bu yıl 3. kez sahiplerini bulacak. Türkiye’de insan kaynakları ile ilgilenen ve İK gelişmeleri yakından takip eden bu alandaki gelişmeleri analiz eden kişilerin , kullanacağı oylarla en sevdiği ve beğendiği başarılı İnsan Kaynakları bloglarını ve bloggerlarını seçecek !

Ben oyumu araştıran,kendini geliştiren,blogunu her daim aktif tutan amatöre Ali Cevat Ünsal'a verdim.

Sizler de bu oylamaya katılan tüm blogları inceleyip,oyunuzu verin lütfen.

Aklım Fikrim İnsan Kaynakları blogu olarak tüm ik blog ve ik bloggerlarına başarılar diliyorum.

Üç senedir süreci dışarıdan gözlemliyorum, belki gelecek senelerde bende bu yarışın içine olurum. :) Bu arada beni de davet etseydi Peryön ne iyi olurdu. :)

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page