top of page

ERASMUS+


24 Aralık da Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosunun Dedeman Otelde düzenlemiş olduğu toplantıya Ayya Gençlik Gelişim ve Yaşamboyu Öğrenme Derneği olarak katıldım.

Onlarca insanı oraya Erasmus+ programını tanıtmak için toplamışlardı.Bende sizlere Erasmus+ hakkında birkaç şey söylemek istiyorum.

Öncelikle Erasmus+ Programı, gençlerin mesleki becerilerini ve kişisel gelişimlerini desteklemeyi; eğitim, öğretim ve gençlik alanlarında hem günümüzün hem de geleceğin işgücü piyasasının ve toplumun ihtiyaç duyduğu öğretimi ve öğrenimi sağlamasında yardımcı olmayı amaçlayan bir programı olduğu belirtildi.

Erasmus+ benim dikkatimi çeken en önemli kısım Sektörel Beceri Ortaklıkları: Meslekli Eğitim ve Öğretim Kurumları ile İş Dünyası Arasında İşbirliği.

Sektörel Beceri Ortaklıkları mesleki eğitim sistemlerin belli bir ekonomik sektörde işgücü piyasasının duyduğu sektörel beceri ihtiyaçlarına ve bir ve ya birden fazla mesleki alanla ilgili yeni beceri taleplerine cevap verebilirliğini artırmayı hedefleyen uluslararası proje olduğunu bildirdiler.

Amacının ise; ilgili sektörde mesleki sunumunda sistematik bir etki yaratmak, ekonomik sektörlerin rekabet edebilirliğini artırmak, ilgili sektördeki mesleki eğitim sunumunda sistematik etki yaratmak.

Ayya Gençlik Gelişim ve Yaşamboyu Derneği olarak biz de projelerin başvuru tarihlerinde başvuru yapmayı istiyoruz.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page